Melissa Horn

Melissa Horn fyller min lägenhet med en varm, speciell och varm stämma. Förstår inte att jag inte funnit denna artist tidigare! Hon är verkligen kanon! Duetten med Winnerbäck är riktigt fin, deras röster passar så fint tillsammans! Den låt jag verkligen har fallit för just nu är: "sen en tid tillbaka"

_________________________________________________________________________________________
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort...

Tur det finns de som påminner mig! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

beauty! Det är så mycket med dig som är mer än bra! Du är underbar på alla sätt!

2009-09-20 @ 23:10:40
Postat av: Martin

Trots att jag inte känner dig är jag helt övertygad om att du har massor av bra egenskaper. De allra flesta har ju faktiskt det, även om de varierar i antal och betydelse från person till person.



Ett sätt att komma ihåg sina positiva sidor och påminna sig själv om sitt eget värde är att räkna upp allt bra man kan komma på och låta sina bekanta fylla i sådant man kanske glömt bort.

Postat av: Elin

hahaha... så sant så sant! ska tänka på det! =)

2009-09-21 @ 19:42:04
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback