Mysgrisen!

Fick väcka Chia två gånger imorse. Först en gång för att få henne att kliva upp och käka. Sen när det var dags att bege sig hemifrån upptäckte jag igen att hon gått och lagt sig igen och snarkade gott. Min lilla mysgris! Även igår på kvällen var hon extra mysig och kramig, så oerhört "mattig" så att hon inte ville vika från min sida ens några centimeter, inte ens på promenaderna!

Huvudet har iallafall gått tillbaka till att snurra en hel massa. Vet inte hur jag skall få rätsida på alla mina tankar och funderingar. Varför gör folk det så svårt för mig?!? Kan inte människor bara vara lite mer raka, ärliga och genuina!

Även denna morgon har jag fått leta min bilnyckel som en galning (andra gången jag gömt den i sömnen). Förra gången dök den upp i besticklådan och denna morgon, när jag tänkt ge upp sökandet och bege mig till jobbet hittade jag den inlindad i en sjal! Tänk så bra gömställen jag hittar på när jag sover! =)
________________________________
It´s all in my head!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback