Myshelg!

Fredagen var ruskigt härlig! Middag och bärs på Olles med ett gäng kollegor. Jag gillar det stället men skulle verkligen önska de höjde åldersgränsen! Framåt småtimmarna fylldes nämligen hela Olles med massa småttingar. Vi råkade få ett gäng ruskigt irriterande sådana bredvid oss. En tjej skulle visa sina skor för några kompisar i soffan så hon satte upp den på mitt ryggstöd, rakt i ryggen på mig! Sen hade hon mage att bli lack när jag sa åt henne. Hon mumlade något till sin kompis om att hon ville sparka mig i huvudet. SUCK för småbarn! Jag har verkligen inget tålamod för fjortisar! Jag måste säga att jag aldrig någonsin har varit så där! Vad är det för fel på dagens ungdom???? Respektlösa, högljudda och oerhört barnsliga.. SUCK! Bortsett från detta gäng hade vi iallafall galet roligt och trevligt. Jag har sannerligen grymt härliga kollegor!

Igår var det lägenhetsvisning.. får verkligen hoppas vi får den såld snabbt!!! Skulle vara grymt skönt! Efter visningen blev det lite frunch med P och sedan ut till stallet. Kvällen bestod av mys! =)

__________________________________
Just simply lovely in every single way! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback