Paus?!

Även gårdagen var späckad.. kurs hela dagen, sen hem träna Chia och iväg för att fira V. Riktigt trevligt! Känner mig dock en aningen trött idag och denna dag kommer bestå av handledning av mina studenter. Härligt! Jag hoppas verkligen det går bra för dem och att de inte har så mycket funderingar! =)

Just nu snurrar mitt huvud mer än vanligt. Har galet mycket att göra men timmarna verkar bara flyga iväg för mig. Tis gick bort till seminarium, igår till kurs och idag till handledning... det är verkligen svårt att få tid till sin egen forskning när det är undervisning + PhD kurser som pågår samtidigt!

Är ruskigt sugen att dra till Stockholm i morgon...dock är Chia ett litet problem.. jag kanske borde köra ner och ta med henne?! hmzz.. tror iof att min nacke skulle vara lite fucked up efter en sådan resa själv.. Känns lite ovärt att åka ner lördag (då kan P ta chia).. samtidigt så fyller ju några kompisar år, det är stor fest med massa folk jag inte sett på väldigt länge och jag skulle behöva komma bort för att rensa mina tankar! Går jäkligt mycket i sömnen just nu också och känner att stressen kryper på, skulle behöva en paus! Måste nog få till det på något vis!!

_________________________________________________
Stop, take a second and then decide what to do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback