Snuvig igen...

Efter gårdagens långa träningspass har jag åter igen blivit lite snuvig. SUCK! Vill bara bli helt frisk nu! Måste ju vara taggad på lördag! Tävlingarna drar igång redan vid nio på morgonen. Ska vara där för mätning senast halv nio... blir med andra ord en ruskigt tidigt morgon. Vi har iallafall haft tur med lottningen och hamnat ganska sent i båda klasserna... då hinner Chia coola ner sig lite från de att jag lämnar henne för banvandring, tills det är vår tur. Sweet!

Har drömt riktigt mycket inatt... både bra och dåliga drömmar. Hade (i vanlig ordning) rivit ut halva garderoben och denna natt även fått för mig att "sortera" papper.. hela köksbordet var fullt av papper, tidningar och böcker i ett enda stort kaos!

_____________________________________
Walk of life!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men shit, du går alltså i sömnen?

2009-09-30 @ 14:10:35
Postat av: Elin

yes.. visste du inte det?! Det var inte lika farligt förr.. då vattnade jag mest bara blommorna, snurrade, surrade och sjöng en massa. Den senaste tiden nu har jag flyttat om blommor, rivit ut garderoben, diskat, tänt alla lampor, tänt värmeljus, satt på ugnen, reglat upp dörren och vaknat tillsammans med Chia inne i hennes bur.. inte bra inte bra!

Postat av: Emma

Haha, lät lite kul de där me att vakna med chia i hennes bur.. Näe, men de kan inte vara så jätte roligt. Tycker faktiskt de är lite läskigt..

2009-10-01 @ 09:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback