Sömnlös natt

Natten har varit helt och hållet sömnlös. Chia har varit galet dålig i magen så jag har sprungit ut och in hela natten. När vi väl kommit in och jag krypit ner i sängen då har det varit dags att dra på sig kläderna igen och gå ut. Stackars lilla hjärtat!

Trots denna natt känner jag mig ändå produktiv och pigg (än så länge) får se hur länge det håller i sig.. bara att smida medans järnet är varmt!

Gårdagen bestod av agilityträning. Vi fick köra bana! Galet kul! Dock var Chia risig i kistan redan då så vi fick avbryta några gånger... Trots detta gick träningen riktigt bra. Jag och Tove var kvar sist (som vanligt) och fick lite extra hjälp och tips av tränaren. Sweet! =) Nästa helg är det dags för tävling igen!

Galet härligt att det är fredag idag! Jag är verkligen i behov av helg!!

____________________________________
Ju längre du sover, ju kortare blir livet! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tur att hon inte bajsade i trapphuset som min kära svea gjorde igår.. hon vart oxå dålig i magen. De va inte nice..

2009-09-25 @ 08:29:12
Postat av: Elin

hua.. stackars Svea! Jaa, bra mycket bättre att hinna ut och slippa städandet. Chia är ruskigt duktig på att säga till faktiskt.. Men Svea är ju så liten ännu, hon lär sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback