Stockholm i helgen!! =)

Har precis bokat flyg ner till Stockholm imorgon! Ska bli ruskigt härligt! Precis vad jag behöver just nu känns det som! Ladda batterierna och få lite tid med vänner! Gött!!!

Var på klubben och körde agility idag.. jag och Chia fick lite experttips från en ruskigt duktig karl som brukar tävla i sm och allt! Riktigt kul!

Även denna dag har varit fullspäckad. Har suttit och haft handledning med mina studenter hela dagen.. Riktigt kul, men man blir rätt slut i huvudet. Det verkar iallafall som att de är riktigt duktiga! =) Var tvungen att avvika från jobbet strax innan två för att åka hem, packa ihop massa piff och sedan åka till bostadsrätten för att piffa till den inför fotograferingen! Den nya mäklaren verkar stabil! Jag tror stenhårt på henne! Annonsen kommer ut till veckan och nästa lördag är det en visning.. sen hoppas jag att det tar fart rejält med privata visningar så vi får eländet sålt någon gång! Skulle verkligen vara underbart att slippa den jobbiga ryggsäcken! Måste säga att jag även denna gång blev illamående bara av att vara där. Ryser av obehag!

Det är iallafall verkligen galet roligt med Idol! =) 
____________________________
if you just smile....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback