Trevligt värre..

Ännu en ruskigt härlig helg börjar lida mot sitt slut... Hade en fest för företaget i fredags och jag måste säga att jag är en grym säljare! =) Trots lite folk och ännu färre som faktiskt beställde sålde jag ändå för mer än vad de senaste festerna har dragit in. Måste verkligen hitta lite fler duktiga säljare... då skulle företaget sannerligen gå ruskigt bra!

Igår träffade jag och Chia på Kernell och lilla Polly! Galet söt liten sak! Riktigt kul att se! Måste svänga förbi och kika på bilen och lägenheten snart oxå.. Kvällen spenderades på mariehem med kollegorna från mf-sektionen. Middag, champagne, vin och fotboll. Härligt! Chia vad självklart med och betedde sig helt perfekt! Hon låg mest bara och sov! Massor med komplimanger fick hon oxå! Min lilla ögonsten! När det började bli dags att bege sig var vi några som var lite sugen på öl så vi hamnade på rött. Alltid lika intressanta och givande diskussioner.. (till och med efter en massa alkohol)! Träffade på härliga Frida utanför och fick träffa lille Gordon och Rocky! Galet längesen, måste vi ändra på!

Såg en lustig sak idag.. två gamla gubbar på exakt likadana cyklar som såg helt identiska ut! Från skor till keps! Varför i hela värden försöker folk se likadana ut?? speciellt när de faktiskt är tvillingar?? Har aldrig förstått mig på sådant!

____________
This is the time of my life!


Kommentarer
Postat av: Martin

Vi diskuterade för bara några dagar sedan på jobbet det där med tvillingar som klär sig lika, och tydligen (enligt en av mina kollegor, som sett en dokumentär på TV) är det inte ovanligt att tvillingar köper likadana kläder och även utan kontakt med varandra väljer likadana kläder när de klär på sig på morgonen. Vissa tvillingpar bestämmer till och med gemensamt hur de ska klä sig.



Det har antagligen med extra starka syskonband som utomstående troligtvis inte kan relatera till, och kläder, frisyrer etc är ett sätt att ytterligare förstärka banden.

Postat av: Elin

galet ändå att de till och med utan kommunikation kan välja samma kläder.. läskigt dock när de kommer överrens om det. Varför vilja vara exakt likadan som någon annan?? Måste vara bra mycket roligare att bara vara sig själv. Kanske osäkerhet?! Att det kanske blir någon slags trygghet att det finns någon som är exakt likadan..

2009-09-06 @ 18:38:54
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback