Valet och kvalet...

Jag står fortfarande och tvekar kring vad jag faktiskt skall anmäla mig till för grenar på tävlingen. Tror dock att jag ska köra agility officiella och sedan agility klubbmästerskapet.. Tror inte Chias skall pallar mer. Det skulle dock vara kul att köra hopp officiella också, men jag tror att det kanske räcker med två grenar och agility är ju lite roligare än hopp! Måste bara komma ihåg att anmäla och betala idag innan jag sticker till Stockholm! (sista dagen idag)

Är helt matt i hela kroppen och i skallen. Ska bli galet skönt med helg! Mycket välbehövligt! Vet dock att jag har ännu en ruskigt intensiv vecka som väntar efter helgen! Bara att tagga och ladda batterierna!

Huvudet snurrar som vanligt på i ultra-rapid! Ska bli galet skönt att få omge mig med syster och vänner i helgen som kan hjälpa mig att få perspektiv på allt och räta ut lite konstigheter som spökar i skalle min! Varför kan allt inte bara vara enkelt?! Fasen vad skönt det skulle vara!

_________________________________________
Time to make up your mind! Time to take control!


Kommentarer
Postat av: Ally

saknar dig så mycket!

2009-09-14 @ 23:06:47
Postat av: Elin

saknar dig oxå gumman min! Går det bra uppe i norr? Du måste ju uppdatera bloggen din! ;) pus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback