Bra start på dagen

På väg till jobbet idag såg jag något som verkligen fick mig att le! En kille stannade sin cykel en bit framför mig, såg lite trumpen ut och slet fram mobilen. Precis när jag är på väg att passera ler killen stort och rodnar lite försynt åt det han precis läste i meddelandet. Jag ler även jag och börjar fantisera och fundera på vad som stod i meddelandet. Var det något gulligt meddelande från flickvännen? Eller kanske ett skamligt förslag?! Eller var meddelandet från en vän som skrev något roligt?! En främling, en vän eller familj?? Galna förslag på planer för helgens aktiviteter? Semester? Jag dör av nyfikenhet!!! Har ingen aning men meddelandet fick den trumpna killen att lysa som en sol och sannerligen gjorde hans morgon till den bättre! Jag gillar sådana meddelanden!
_____________________________________________
Dancing the whole way home!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback