Glad överraskning

Efter middagen igår blev det bara massa mos kvar, det vill säga inte mycket till matlåda! Förlikade mig med tanken på att köpa lunch idag och började fundera på vart samtidigt som jag tog fram lite kött till kvällens middag. Imorse när jag vaknade fick jag en glad överraskning när jag kom ut i köket. Jag har tydligen steg på köttet och gjort iordning två matlådor + diskat undan diverse verktyg som jag använt under natten. hahaha. Är det inte underbart?!?!! Återstår dock att se hur gott det blev! Kanske är jag en riktig stjärnkock i sömnen! ;P

_______________________________
Sluta aldrig att förvånas!

Kommentarer
Postat av: Petter

Äntligen kan jag läsa din blogg ordentligt!!!

2010-04-14 @ 14:05:26
Postat av: Lotta

Hahaha du är ju för söt!

Postat av: Elin

Petter: Allt för dig så klart!!



Lotta: Ändå skönt att förlägga tråkiga saker till natten istället! :)

2010-04-14 @ 22:10:20
URL: http://meontheinside.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja ibland är jag lite avis ;)

2010-04-15 @ 14:12:29
URL: http://lottaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback