Klumpeduns-dag

Har varit galet klumpig idag måste jag säga! Dagen började ruskigt bra men sen började klumpigheterna. Lyckades på något vis tappa stegräknaren (det är enbart dag 2 på tävlingen) när jag var ute och traskade. Trots att jag följde mina egna spår samma sträcka tillbaka kunde jag inte hitta den! Suck! Lyckades radera ett meddelande när jag skulle svara på det och har inte numret. Gah! Efter ett bra pass på IKSU och ytterligare en promis lyckades jag svimmade i duschen , vaknade på golvet inlindad i duschdraperiet och med ett badrum som var plaskblött! Galet jobbigt att städa upp! Lyckades efter detta, när jag skulle fixa lite te, tappa vattenkokaren full med vatten på golvet i köket eftersom händerna domnade bort som vanligt! Gaah ännu mer torkande!! Nu blir det fasen sängen!

______________________________________
Det blir inte alltid som man tänkt sig

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nej fasen vad jobbigt :( Tränat för lite ;)

Postat av: Elin

haha ja det måste bero på det!! bara att trappa upp! :)

2010-04-14 @ 10:24:33
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback