Planeringsdagar

Två dagar har spenderats på Källans hotell och Spa utanför Norsjö med kollegorna. Ruskigt bra mat, bra diskussioner och trevligheter under gårdagen. Denna dag missade jag tyvärr precis allting. Har ju varit rätt snurrig de senaste dagarna men imorse var det helt omöjligt. Fick i mig en tugga macka och två skedar yoghurt innan jag kände mig alldeles för svimfärdig och illamående så jag begav mig tillbaka till rummet. Resten av dagen spenderades därför i sängen med undantag för spyattacker och svimattacker. SUCK!! Tur jag har fantastiska kollegor och vänner som hjälte mig!! Försenade dock bussen hem pga att chefen och kollegor var oroliga och ville få till en sjuktransport istället för en skumpig buss. Dock gick inte detta då de enbart kör till närmaste vårdcentral. Väl i bussen fick alla höra att vi skulle göra ett litet stop på vårdcentralen i Norsjö... där satt hela bussen och väntade medan Elin fick träffa farbror doktorn..Han sa, precis som jag visste, inte något annat än andra läkare har gjort och kontentan av det hela blev att jag åter hamnade på bussen och vi kom hem 1½h efter planerad tid. Tycker synd om alla som var tvungen att vänta och kom för sent hem pga mig!

Som tur var va älskade far i stan just denna dag så han mötte upp på jobbet så jag fick sällskap och hjälp. Efter att få behålla lite mat mår jag aningens bättre. Blir nog en sovmorgon imorgon!! :)

___________________________________
But so many people are looking to me
To be strong and to fight
But I'm just surviving
And I may be weak but I'm never defeated
And I'll keep believing
In clouds with that sweet silver lining


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback