Sleepwalking

Fick en glad överraskning imorse! Upptäckte när jag slog mig ner för att äta frukost framför nyhetsmorgon att kablarna till TV och högtalare var uppsatta! Har irriterat mig över det faktum att dessa kablar legat på golvet sen jag flyttade in för drygt ett år sedan men aldrig kommit till skott och satt upp dem. Ibland är det ruskigt bra att gå i sömnen! :) Att det kanske inte ser lika perfekt ut som om en vaken Elin hade spikat upp kablarna får ändå vara ok. Tycker dock lite synd om mina grannar som fått lyssna på spikande mitt i natten! 

Lyckades ju under påsken skrämma Lotta lite när jag helt plötsligt klev upp för att traska bort till Chia och lägga mig där å mysa lite en stund innan jag trippade tillbaka till sängen igen.. Förstå hur rädd stackaren hade varit om jag trippat iväg med en hammare i högsta hugg! hahahaha!
__________________________________________
 Now here I am, but I'm just sleepwalking.
Yes here I stand.
But I guess I'm just sleeptalking for myself.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahahaha! Jag hade väl förmodligen dött!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback