Sunday

Lite, lite bättre i nacken idag men helgen har verkligen inte varit en bra nack-helg! Har iallafall varit skönt att röra på sig och träna så det har blivit myckt av den varan! En hälsosam helg med andra ord! :)

All träning och lugn i helgen har fått tankarna att snurra rejält i skalle-bangen. Finner inte något riktigt fäste och vet egentligen inte vart jag står. Å ena sidan vill jag ha svaren NU bara för att veta men å andra sidan vet jag inte om jag vill ha ett svar då jag inte vet hur jag ställer mig till de möjliga svaren som kan vara aktuella. Vet inte heller vad jag skulle göra med svaren, om det skulle påverka något åt något håll. Hmzz...  

_______________________________________________
Det är ingen idé att springa om man springer åt fel håll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback