Galenskaper

Folk är inte riktigt 100 ibland... Jag och Lotta blev nästan påkörda av en cyklist och därefter skällde eländet ut Lotta... hela historien hittar ni på Lottas blogg här.

Har i övrigt haft en lite trög arbetsdag. Råkade på ett problem i slutet av dagen som jag fasen inte fick till. Tror jag tänker för mycket just nu haha. Skönt att då bara få surra med en härlig kollega ett tag och vips så föll allt på plats efteråt och jag kunde bege mig hemåt! :)

Är ruskigt sugen på att fara till IKSU och köra ett hårt pass men skall behärska mig och vila även idag. Imorgon däremot är det dags igen! :) Back-on-track kragen är på under promisarna och likaså under natten så imorgon borde det vara ok att träna lite lätt :)

Är i övrigt lite förvirrad just nu. Varför skall saker och ting vara så svåra att tolka och få grepp om?!?

_____________________________________
Meet me halfway!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag hoppas hoppas hoppas att vi kan köra igång med gymmet på torsdag oxå!!

Postat av: Elin

åhhh jaa! Det vore ju hur underbart som helst! Mötet blev inställt på torsdag oxå så jag kan när som! Då slipper vi stressa! :)

2010-04-27 @ 23:48:55
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback