Kräftis

Sista dagen på semestern och jag måste erkänna att jag inte är jättepeppad på att åka till jobbet imorgon! :(

Gårdagens kräftskiva var helt underbar! Så oerhört härliga människor, god mat och dryck! Är så stolt över min lilla tös oxå som skötte sig över all förväntan!


Vackra tösen min!


Kräftskiva!! :)


Finaste Lotta!


Finaste Mia!

Är lite stolt över mig själv idag... har lyckats komma på hur jag kunde lägga över musik från gamla telefonen, till datorn och nu väntar jag på att den skall ladda över allt till nya luren! Whii så duktig jag är! :) Nu blir det att vänta på att den skall bli klar, sen ta mig en tur till Umedalen och hämta hem bilen!
_______________________________________
Från och med du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback