Min bästa väns bröllop

Är en aning trött idag (inte konstigt med tanke på att jag sovit bara 2h) men kan inte sluta le. Gårdagen var helt underbar. Kan ändå inte riktigt förstå att min Anna-Linda gått och gift sig. Helt underbart. Finns inga ord att beskriva så jag delger en liten glims av den underbara dag, kväll och natt vi hade. :)


Jag och syster


Det vackra paret Per och Anna-Linda på väg in i kyrkan


De bedårande näbbarna och ringbäraren


Fru och Herr Egland


Hela brudföljet


Brudparet med näbbarna och ringbäraren


Jag, Erik (bestman), Klara, Mats (marsalk) och Fia


Erik och jag under middagen


Den fantastiska tårtan!

_________________________________________________
Love is in the air


Kommentarer
Postat av: Ally

Åh vilka fina bilder elin du måste skicka dem till mig, det var så fantastiskt alltihopa och du var fantastisk toastmaster! många pussar //fru egland

2010-08-10 @ 12:11:11
Postat av: Elin

absolut! Tänkte jag skulle lägga ut lite på facebook inom kort så kommer du åt alla bilderna där :)



Puss vackra fru Egland! /E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback