sökes: sömn!

Finnes: tös som trotts bara några timmars sömn ändå, tack vare den skinande solen, är pepp! :)

Trots att jag jäspade och var galet trött igår kunde jag helt enkelt inte somna. Gav upp vid halv fyra och tog en liten nattpromis med hjärtat i hopp om att sen kunna sova sött. Först vid halv sex-sex snåret. Kanske har (som Lotta poängterade) alla endorfiner+koffein en bidragande orsak, men framför allt är det min skalle som spelar mig ett spratt. Skönt iaf att jag är tillräckligt stark och awsome att jag inte låter det påverka mer än min sömn!

Dags för en långpromis i solen, lite jobb och en sväng på stan! Måste ju lämna in min kära cykel igen oxå så den är lagad och klar inför veckan! Sen hälsa på Lottis på dagis å sola lite!! :)

______________________________________________
Just gonna stand there and watch me burn
But that's alright because I like the way it hurts

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag är inte känd för att sova överdrivet många timmar per natt när jag har viktigare saker att göra, men till och med jag skulle vara fullständigt satt ur spel med så lite sömn. Lottas teori är inte alls otrolig, men jag får nästan aldrig i mig koffein nu för tiden och endorfintillskotten är "few and far in between" så jag är ingen expert på området.



Lämna in din cykel "igen?" Vore det inte en idé att sluta förstöra den? ;)

Postat av: Elin

hahaha jaa du Martin bra tips! Ska prova det i fortsättningen! ;)



Förstår inte varför den går sönder var och varannan månad! Kanske en släng av handhavande fel även här! ;)

2010-08-13 @ 10:28:00
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback