Home sweet home

Så grymt härligt att vara tillbaka i Umeå igen! Hann inte mer än hem och packa in grejerna så var det dags för en välbehövlig dos av både Lotta och IKSU! VI körde ett ruskigt bra benpass. Jag lär känna att jag lever imorgon! :)

Sitter och kikar på lite olika mobiler. Måste skaffa ny då min bestämt sig för att pensionen är nära... Vet dock inte riktigt vad jag skall skaffa mig. Har varit inne på iPhone men nu vet jag inte. Vill ha en mobil som har en bra kamera, gärna pekskärm och är lätt att använda!! Några tips???

Googlar runt på lite andra grejs oxå! Nu åker silkesvantarna av och det är dags att hugga i på allvar för att få det ur världen!  
_________________________________________
She's just so unstoppable


Kommentarer
Postat av: Martin

Du vill ha en Android-telefon, t.ex. HTC Desire, HTC Legend, SonyEricsson X10, Samsung Galaxy S, Motorola Milestone eller Acer Liquid.



http://www.youtube.com/watch?v=FL7yD-0pqZg

2010-08-11 @ 19:34:07
URL: http://bilgalning.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback