Whiiiii

Är fasen helt död! Lotta Ekman har officiellt kört slut på mig! Triceps och bröst stod på schemat och shit alltså! Endorfiner så det sjunger om det nu!

Blev dock skogstokig på en tant nyss. Var ut med Chia och skulle plocka ut väskan jag glömt ur bilen då chia trycker sig mot mig och jag hör hur tanten säger "kom Nina, går vi och hälsar på den fina hunden". Upptäcker att tantens hund (som ser helt galen ut) nu är väldigt nära Chia. Jag klev mellan hundarna och sa att jag inte vill att min hund hälsar på främmande hundar varpå tanten uttrycker "Hundar måste få hälsa på andra hundar, annars blir de konstiga och farliga!" och hon kommer ännu närmare... Fick ta med Chia och gå runt bilen för att hennes hundskrälle inte skulle komma fram medan jag så snällt jag kunde fick ur mig "min hund har massor av hundkompisar på dagis + bland mina vänner och jag vill inte att hon hälsar på alla hundar vi möter!" MORR! Förstår inte varför folk ska vara så tröga!

Well, nu fick jag utlopp för det oxå så jag kan gå tillbaka till glada Elin! :)

Köpte mig en ny mobil idag oxå. Blev en Xperia (tack igen Martin för alla tips!) Kommer nog ta ett tag innan jag lär mig hantera den men shit så rolig den är! Är som ett barn på nytt! hahaha



__________________________________
I'd rather be anything but ordinary

Kommentarer
Postat av: Martin

Du har väl inte missat Android Market? En outtömlig källa av "apps" och "widgets" du kan tanka hem och sitta och leka med när du till slut tröttnat på det telefonen levererades med. ;)

Postat av: Elin

har inte riktigt kommit så långt ännu...just nu är det fullt tillräckligt med allt som finns på luren! :) Nu vet jag ju vem jag skall terra om jag inte lär mig tillräckligt snabbt oxå! ;)

2010-08-13 @ 08:34:55
URL: http://meontheinside.blogg.se/
Postat av: Martin

Om du råkar ha några tvivel på ditt val av telefon och funderar på om inte en iPhone hade varit bättre än din fina X10 kan du läsa denna sida och må lite bättre:



http://www.eff.org/deeplinks/2010/08/steve-jobs-watching-you-apple-seeking-patent-0



I korta drag; Apple har ansökt om patentskydd för funktioner som ska möjliggöra för dem att genom de telefoner de säljer övervaka sina kunder på alla möjliga sätt. Visst är det en härlig värld vi lever i?

2010-08-24 @ 18:35:24
URL: http://www.bilgalning.se/
Postat av: Elin

hehehe tror jag gjorde ett bra val! Hade det inte varit för dig och Lotta hade jag nog suttit med en iphone nu... Är galet nöjd med luren iaf! :)

2010-08-25 @ 21:32:39
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback