1 december

Nu är det inte länge kvar till jul!! :) Saknar och längtar efter min familj fruktansvärt mycket nu! Ska bli så mysigt med julen då alla är samlade! Extra mysigt att vi för första gången får tillskott i familjen också! :) Hoppas även på att få träffa de 3 nya små tillskottena i släkten. :)

Jag hade egentligen inte tänkt skriva något om detta eftersom jag inte vill att de ska få mer reklam, men jag blir helt galen över att deras radioreklam spelas upp flera gånger om dagen på mix megapol. Det handlar alltså om den nya "dejtingsajten" Victoria Milan som har mottot "Gör livet levande - ha en affär". De beskriver sajten själva som:

Victoria Milan är nätverket för dig som har redan en partner men som söker det där lilla extra i livet. Här kan du enkelt och anonymt få kontakt med potentiella partners via din dator. Vi erbjuder dig en helt privat atmosfär där du kan hitta en partner som kan uppfylla dina drömmar. Vare sig om ditt äktenskap går på tomgång, lite nyfiken eller bara intresserad av ett känslomässigt förhållande igen, så är detta stället för dig. Du förblir anonym redan vid registreringstillfället och vidare när du pratar med andra medlemmar.

Jag kan inte riktigt förstå att det är sant! Vad fasen är detta för något egentligen!! Fruktansvärt vidrigt att marknadsföra otrohet som något naturligt och positivt. Är det jag som överreagerar eller vad händer egentligen?… det är inte ok!!
_______________________________________________
I'm just a little rough around the edges of this life.


Kommentarer
Postat av: Martin

Wait... What?



Jag är kluven mellan "de erbjuder bara en tjänst som bevisligen efterfrågas eftersom de annars inte skulle få ekonomin att gå runt" och "de uppmuntrar till otrohet," men oavsett vilket är det en väldigt omoralisk och oetisk verksamhet. Vem skulle vilja leva tillsammans med någon som jobbar inom det företaget?

Postat av: Elin

Jag vet... det är helt galet! Förstår inte riktigt vilka moraliska grunder (eller kanske bristen på) som den som kommit på denna verksamhet har... galet!

2010-12-05 @ 09:43:18
URL: http://meontheinside.blogg.se/
Postat av: Martin

Pengar, så klart. It's all about the money. nynna

2010-12-06 @ 09:58:29
URL: http://bilgalning.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback