Dan före doppardan

Sitter hemma hos mor och far i Nyland och jobbar lite. Så härligt vad lite miljöombyte kan ge en energi! :)
Jag har börjat inse hur mycket jag älskar julen. Jag gillar precis allt som har med julen att göra. Inte ens kylan (-28) kan få mig att sluta le. Mina ögonfransar hade till och med isklumpar i sig när vi kom in från lunchens långpromis. Chia verkar tycka att matte är fullkomligt galen som skall gå så långt i kylan. haha sötrumpan min! Skulle dock gärna få bli lite varmare så vi kan åka lite skidor oxå! :)
Fick besök av finaste vännen Anna-Linda igår på kvällen också. Alltid så härligt att få surra ikapp och bara kramas! Fick ett jättefint armband i julklapp av henne oxå så det åker definitivt på imorgon! :)
____________________________________
You and I have something different
and I´m enjoying it cautiously


Kommentarer
Postat av: Martin

Oh-em-gee almostneighbours!



Men då är det kanske ditt fel att vi har så förbenat kallt här nu? För bara några få dagar sedan hade vi ju på gränsen till plusgrader och hur härligt som helst. Nu är du här och det är svinkallt. Jag ser ett tydligt samband.

Postat av: Martin

Eftersom du (till skillnad från mig) är jultokig passar jag på att önska dig och dina nära en god jul. Hoppas du får njuta av god mat, många klappar och en mysig Chia.

2010-12-24 @ 13:06:31
URL: http://www.bilgalning.se/
Postat av: elin

hahaha mycket möjligt, mycket möjligt... men nu är det ju varmt och skönt igen! :)

2010-12-28 @ 09:10:29
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback