Ärtig?!

Fick igår kommentaren "det är så härligt! Du är alltid så ärtig!". Just där och då visste jag inte riktigt hur jag skulle tolka denna kommentar. Ärtig?! Är det positivt eller negativt?? Med tanke på kollegans vänliga leende och glada ton tog jag det som en komplimang och tackade så hjärtligt med ett litet skratt. Väl tillbaka på mitt kontor slog jag upp ordet i nationalencyklopedin och visst serru, positivt var de! :) Gillar innebörden och lägger till ordet Ärtig som en av mina favoriter! :)

Försöker just nu snickra på en "ärtig" avslutning på ett remissvar... inte det lättaste men skam den som ger sig! :)
________________________________
if you just smile!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller med, du är ärtig :) Kram

Postat av: Elin

haha.. tack! :) kram

2010-02-25 @ 10:24:29
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback