Duktig kicka!

Tredje dagen i rad med långpromis följt av IKSU-besök. Riktigt härligt men nu känns det verkligen i kroppen! Träningsvärken är ett faktum och nacken börjar kännas av... men imorgon blir det vilodag så då hinner det nog ordna upp sig! :)

Känner en slags hjälplös tomhet just nu. jag bockar av en massa måsten men det hamnar trots det ännu fler på listan och allt skall vara klart denna vecka! Känns som att jag går bakåt istället för framåt. Tur jag är effektiv och som bäst när det gäller! Just Do IT! ;) Måste dock tänka på härlig O´s råd och se till att få ordentligt med sömn... hmzz.. kanske bäst att bege sig då?!

_______________________________
Live like you'll never live it twice

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig!



Ända sen jag såg dig på första litteraturseminariet, du var så vacker och formulera alla meningar så fint. Dina ögon gav mig en värme jag inte kännt på så länge. Du är underbar!



Hela helgen har jag tänkt på dig letade till och med upp din blogg, hjärtat. Kan inte jag få följa med dig på en promenad med din vackra hund? (A)



Din hemliga beundrare...

2010-02-02 @ 00:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback