Första lagträffen

Har precis kommit hem från första lagträffen och börjar faktiskt fundera på vad fasen jag har gett mig in på! Det är så typiskt mig att bara hoppa rakt in i något och satsa allt trots att jag inte riktigt vet vad jag ger mig in på. Tror inte mina 10 år gamla skidor, syrrans gamla pjäxor och mors stavar är mycket att hänga i julgranen... såg inte riktigt ut som så på deras miner iallafall. hahaha! 

Laget verkar iallafall ruskigt trevliga och roliga så det blir nog en väldigt rolig upplevelse! Börjar inse att jag verkligen måste fixa lite bättre utrustning, lägga mig i hårdträning och framför allt lära mig att åka skidor om jag ska ro iland detta projekt med någon form av heder i behåll! Whish me luck! Bara 42 dagar kvar!

Men jag säger som jag sagt en gång förr: 40 mil, 4dagar.. Hur svårt kan det vara?! Det är väl bara att skida och staka lite ;)

Nu blir det lite mer jobb innan det är dags för en nattpromenad med Malin och hundarna! :)
_____________________________________
You can do anything you set your mind to!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer klara det galant! Du lyckas ju med allt du tar dig för! Kram

2010-02-04 @ 16:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback