Hockey

Det går ju verkligen inte att slita sig från TV:n och fara till jobbet nu på morgonen. Brukar ju i vanliga fall redan vara på plats men med Sverige-Finland på tv:n får det helt enkelt bli en sen morgon! 3-0 efter två perioder och jag väntar nu på den tredje. Det känns ju som att gubbarna har koll på läget men kan ändå inte slita mig! Extra roligt att det är så många MoDo-produkter med i laget. :) Försöker varva hockey med att jobba i pausen. "Navigating in the landscape of ambiguity" är det som behöver plöjas och analyseras. Skulle vara skönt att få det klar innan jag åker till kontoret. Kan tänka mig att det på mitt skrivbord ligger en härlig hög med tentor som skall rättas!



Kändes lite tomt att vakna upp av bara en nos mot min kind. Men nu får jag och Chia iaf lite mer "egen tid" igen.
__________________________________________
Satsa så går det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback