Korvstoppning?!

Är ruskigt trött efter några väldigt intensiva dagar och känner mig därmed oerhört nöjd med att äntligen få krypa ner i sängen! Mycket har hänt sen sist och det känns lite som korvstoppning just nu men det har varit oerhört inspirerande och givande dagar! Sen kan jag ju inte klaga på sällskapet heller! Angenämt! :)

Har den senaste tiden funderat på hur det kan komma sig att jag ständigt hamnar i jobbiga, eller kanske jag borde säga konstiga situationer. Tycker själv inte att jag är orsaken till det hela men varför händer det så ofta?!? Speciellt den senaste tiden. Suck! Varför kan allt inte bara vara enkelt och okomplicerat istället?!

Önskar mig just nu obegränsat med pengar och flexibilitet...då hade kommande helger/veckor blivit galna, spontana, roliga, mysiga och oerhört spännande! Skulle vilja lyssna på Lotta och "do it" men det är ju mycket runtomkring som spelar in... får nog arkivera detta som "what if..." :)
___________________________________________
you learn something new every day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback