Lovely!

Har haft en helt underbar helg i Forsnäs! Oerhört trevliga människor, bra väder och  massvis med roliga äventyr!
 

Solen går upp över Forsnäs



Full fart på lördagmorgon! :)


Malin och Leo på sjön

 
Skotertävling i Vilhelmina


Malin, André och Leo kollar på prisutdelningen

Väl hemma väntade en väldigt god middag följt av lite drinkar. Framåt kvälls/natt-kvisten var det dags att börja resan mot "höjda".


Efter ungefär 2-3mil på skotern hamnade vi på "höjda" i en liten stuga där det blev lite cider framför brasan. Oerhört mysigt och fasen vad roligt det är att åka skoter! Fick åka med en ruskigt rutinerad förare. Snabbt som attan gick det och vi hoppade till och med! Wohoo! :)



Skidåkning även söndag-morgon! 


Några renar såg vi på hemvägen också! 

Helgen går att sammanfatta med ett enda ord: Lovely! Så oerhört trevliga människor, härlig stämning och galna äventyr! Chia skötte sig helt galant, var aldrig rädd och myste tom med alla människor trots att det var mer än 20 personer och en hel drös med hundar! Till och med på skotertävlingen fick hon haka på och skötte sig även då helt galant trots mycket folk och ljud. Ruskigt stolt matte! :)

Nu sitter jag och myser (läs jobbar) med ett glas vin i handen framför brasan med hundarna vid mina fötter. Jag älskar verkligen brasor! Lukten, ljudet och mysfaktorn är helt oslagbar! Kommer garanterat elda varje dag här i huset! :)


__________________________________
Time of my life! 

 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud så underbart det ser ut! Jag måste verkligen planera in att åka till min stuga snart :)

Jag ska ta å komma och hälsa på i huset nån dag i veckan så jag oxå får höra sprak från brasan :)

Postat av: Elin

Det var till och med mer underbart än det ser ut! :) Det är bara att komma förbi, brasan kommer som sagt att vara igång varje kväll! ;) Galet mysigt!

2010-02-15 @ 20:17:38
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback