Morgonstund..

...har guld i mun! Har precis kommit in från en 2h promis i skogen med hundarna. Lite kallt men ruskigt mysigt måste jag säga. Dock förstår jag inte varför jag aldrig kan hålla mig till stigarna utan får för mig att jag kan "gena" till vägen genom att plumsa rakt ut i djupsnön... när ska jag lära mig att jag inte hittar, speciellt inte i främmande skogar och att mitt lokalsinne sannerligen är helt ur funktion! Tur att Chia hittade tillbaka till stigen iallafall...


solen går upp över skravelsjö!

Nu blir det tvätta, städa, diska och jobba lite innan Lena kommer för en skidtur. Ikväll blir det dagisfest följt av utgång (då vi möter upp Malin och gänget)! Ska bli ruskigt kul.. risk för överladdning då det var längesen vi festade tillsammans! Kommer bli en alldeles lysande kväll ;)
__________________________________
Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback