Sista natten...

Inatt är sista natten i huset. Imorgon är det dags att flytta tillbaka in i lägenheten igen. Måste säga att det är med dubbla känslor. Skönt att sova i sin egen säng efter ungefär 2½ veckor men jag kommer sakna huset! Chia lär även hon tycka att det blir tomt efter att ha haft hundsällskap i princip varje natt under denna period. Efter söndag är det bara hon och jag igen! Kan i och för sig bli ganska skönt, men tomt!

Var hemma hos underbara Malin på middag ikväll! Galet härligt, gott och mysigt! Nu brinner brasan fint och vi myser framför OS, lr rättare sagt jag myser framför OS och hundarna snarkar gott! Tror att de fortfarande är knäckta efter gårdagens ca 1h promis på morgonen, 45min skidåkning och 1½h plumseri i djupsnö i skogen. Tog även en nattpromis men då var inte hundarna särskilt pigga. Fick släpa Tea ut ur huset! :)

_____________________________________
each day's a gift and not a given right!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback