Tid

Det känns som att tiden bara springer förbi och jag önskar verkligen att det fanns en paus-knapp! Skulle behöva stanna i paus-land ett tag så jag hinner ikapp mig igen! Finns så mycket jag borde och måste ta tag i men just nu räcker tiden verkligen inte till. Det finns så mycket mer jag önskar jag hade tid till också, men det får vänta!


Önskar verkligen jag hade obegränsat med tid och resurser! Kan inte riktigt släppa tanken på att jag skulle kunna åka till alperna i helgen, men måste inse att det inte går.. inte denna gång iallafall. Rackarns oxå! Men men.. istället väntar en helg i Forsnäs. Ska bli galet mysigt!
_____________________________________________
Time flies


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas ni får en supermysig helg! Jag är lite avis ;) Ses sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback