Sen en tid tillbaka

Efter tre ruskigt intensiva dagar på jobbet, iof som alltid när mina handledare kommer upp. så är huvudet som gele! Gele leder till att jag inte kan fokusera, styra och kontrollera mina tankar! Samtidigt säger självklart även nacken ifrån. Yrsel, illamående och smärta är ett faktum.

Har alldeles för många frågor som snurrar i skallen på mig. Tankar yr men finner inget fäste. Kan inte sluta fundera på varför jag den sen en tid tillbaka alltid lyckas hamna i märkliga situationer! Varför ska vissa saker vara så svåra att skaka av sig?! Vart är min paus-knapp??? Eller kanske snarare fast forward! Skulle just nu även behöva någon som slog mig på fingrarna och sa Ajja bajja Elin! ;)
__________________________________________________
It´s all in my head


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha..vad har du nu gjort?! Smisk på dig! ;)

2010-02-18 @ 14:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback