Johnny Cash-dag

Efter en ruskigt intensiv dag igår blev det promis och IKSU med Lotta. Galet härligt men väl hemma snurrade det rejält i skallen och nacken va inte riktigt med i matchen. Svimmade till och med två gånger så på topp kan jag inte riktigt säga att jag var. Tur jag har Chia som väcker och leder matte till soffan när det händer! Min lilla sötrumpa!

Idag är det om än inte 100%, iallafall lite bättre. Det går ju alltid något bättre när det finns något trevligt att se fram emot i slutet av dagen! :) Ska försöka hålla mig på benen hela dagen och kvällen! :)

______________________________________
"I hurt myself today to see if I still feel
I focus on the pain, the only thing that´s real"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback