Lycklig!

Efter ett bra benpass på IKSU följt av promis sitter jag nu i soffan och planerar för kvällen och bio imorgon med härliga Malin. Plötsligt slog det mig. Fy fasen vad jag har det bra och fasen vad lycklig jag är just nu! Jag har en helt underbar hund som ger mig så mycket glädje, fantastisk familj, underbara vänner  och kollegor samt ett jobb som jag verkligen trivs med! Life is good! Det är helt underbart att känna sig så trygg och säker i sig själv. Jag tror stenhårt på att det inte går att vara 100% lycklig med någon innan båda personerna kan vara 100% lyckliga i sig själva. Det finns alldeles för många som inte klarar av att vara själv, utan "nöjer" sig med mindre för att slippa vara ensamma. Nu inser jag att jag aldrig kommer kunna göra det. Jag förtjänar att vara 100% lycklig och tänker inte nöja mig med något annat än det bästa i allt vad livet har att erbjuda. Jag trivs oförskämt bra med hur mitt liv ser ut just nu och hoppas att inget förändras! 

Något jag måste lära mig är att inte prata så förbannat mycket! Kanske är dags att ta ett steg tillbaka och iakta istället för att surra som en galning. Inser ofta att jag berättat mer än tänkt. Lägger prat-förbud på mig själv hädanefter! :)

Nej, nu har bustrollet mitt gjort inviter till lek alldeles för länge. Dags för bus! ;)

__________________________
The time of my life!  


Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller med helt och fullt!

Hehe, jag som tycker det är jag som surrar ihjäl dig jämt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback