Stoneface

Gårdagen var allt annat än lugn. Spenderade hela förmiddagen i möte och eftermiddagen bestod av seminarium. Var kanske inte riktigt med i matchen igår. Råkade till och med nästan svimma mitt under seminariet. Ruskigt pinsamt när en kollega var mitt inne i en utläggning och vår seminarieledare plötsligt avbryter med orden "hur är det Elin?". Rackarns! Jag som försökte hålla mig och se oberörd ut men det är inte så lätt att verka oberörd när ansiktet är helt kritvitt! haha Men men, jag kvicknade till rätt snabbt efter lite vatten.  Kvällen kan iallafall summeras med ruskigt god middag, härliga cocktails och mycket trevligt sällskap! Helt underbart med andra ord! 

Nu laddar jag inför dubbelpass på IKSU med Lottis!
___________________________________
Everything is never as it seems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback