Aj, aj, aj

Har galet ont i kroppen idag! Kan fasen inte räta ut armarna riktigt. hahaha.. Aj det gör ont i magen att skratta! Rätt skönt att ha lite ont i musklerna ändå. Ett säkert bevis på att musklerna faktiskt existerar ;) Nacken är så klart knas idag men inte alls så illa som jag trodde. =) Körde på mig back-on-track-kragen när jag kom hem + att jag sov med den. Kanske hjälpte den lite?! Får fortsätta med det så är det bara att köra! DO IT! ;)

Jag och
Lotta har anmält oss till en föreläsning på onsdag i temat hundar: träning, massage och stretch. Skulle tydligen finnas möjlighet att testa drag med pulka efteråt oxå. Kommer nog bli ruskigt kul!
_______________________________
Smärta är skönt! ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ruggigt skönt med träningsvärk, vi får njuta nu för sen är vi för vältränade för att få det ;) Hahaha!

Smart drag att ta på back on track efteråt, helt övertygad om att den hälper!! Ringt och skällt på Åke än?? :)

Postat av: Elin

haha.. jaa du snart så! ;)



mmm tror faktiskt det var ett riktigt geni-drag! Jag fick inte tag på Åke imorse så jag provar imorgon igen.. han kanske duckar mina samtal för han vet att han kommer få lite skäll hahaha

2010-01-04 @ 16:32:00
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback