Plumseri!

Första dagen tillbaka på kontoret är nu avklarad. Har varit ruskigt effektiv, dock på slutet av dagen gjorde jag en lite klumpig grej.. glömde spara SPSS-filen när jag stängde ner den så alla nya index-variabler är borta... Tur jag hade gjort körningarna till den första artikeln, men måste nog göra om alla variablerna vid ett senare tillfälle. Så onödigt! Suck!

Promenerade till dagis för en promis i djupsnön med Lotta och hundarna. Galet jobbigt att plumsa i djupsnön, men bra rumpträning! ;) Efter 2h var jag slutligen hemma igen med en lite frusen vovve. Efter lite mat ligger vi nu invirade i filtar, jag i soffan och sötrumpan på golvet. MYS! =)

_____________________________________
We weren´t born to follow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback