Fredagsmys i västra skogen

Gårdagen spenderades som sagt med jobb i västra skogen följt av fredagsmys! Tacos, vin, tjejerna och två av mina favorit-boys. Kan det bli bättre?!? Oerhört mysigt att träffa gänget igen!
Nu laddar jag för en lunch hos Jojje och en galen kväll i västra skogen. Massor av härliga människor kommer dyka upp så det kommer nog bli en helt fantastisk kväll!
Fick meddelande i morse om att en liten usbe-kören-bebis har anlänt. Välkommen till den lilla tösen och stort grattis till de stolta föräldrarna! Ser framemot att träffa det lilla miraklet! =)
Någon som vet om man behöver passet för att åka till Norge?? Jag kom precis på att jag råkat glömma detta hemma i Umeå... ILLA!
___________________________________________
Have a good one!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle bli mycket förvånad om det skulle visa sig att de skulle vägra dig inresa i norge för att du inte har passet med dig! schengen you know - behöver det inte för att åka hit heller...



hoppas ni får en alldeles förträfflig kväll - får berätta allt om den sen! Hälsa alla glada från mig.



puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback