Fredagsmys med hundarna

Oerhört skönt med helg trots att jag inte riktigt var beredd på att fredag redan var här! Veckan har gått oerhört fort och varit fullspäckad av jobb och aktiviteter. Nu myser jag välförtjänt i soffan framför Let´s Dance med ett vinglas i handen samt Chia och lilla Kiwa vid mina fötter! Härliga tider! :)

Bästa citatet denna vecka
"De har ju selleri i kylskåpet när vi har pengar i kassalådan"  hahahaha.. Helt underbart!! Kan inte annat än att hålla med! ;)

Känner mig galet slut i kropp och själ efter denna vecka. Måste nog lyssna på Almighty och ta det lite lugnt, men samtidigt är det ju svårt när så mycket skall göras och allt är viktigt och brådskande. hmzz.. Ibland är det jobbigt att vara en sån som har principen "allt eller inget"! Jag vill verkligen inte göra något halvhjärtat.. all in i allt jag tar mig för! Detta oavsett om det gäller forskningen, en uppgift i en doktorandkurs, undervisningen, träning eller träningen med Chia. Men skam den som ger sig! I´m not born to follow! ;)

______________________________________
Nothing ventured, nothing gained.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är så snäll som kunde ta Kiwisen :) Tack!

Postat av: Elin

Det var verkligen ingen fara.. bara roligt! Hon är ju en liten pärla att ha å göra med den där lilla donnan! :)

2010-01-31 @ 11:42:25
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback