Full fart

Ännu en galen dag är börjar gå mot sitt slut. Galet med jobb (som vanligt), ett träningspass på IKSU med PT Ekman och lite skidåkning med Chia har dominerat dagen. Nu är det dags att förkovra sig lite i Consumer Research artiklar igen... eller ska jag kanske skriva klart artikeln? eller skriva ihop anteckningarna från mötet?? hmzz.. where to start?!!

Har sötaste J på besök i stan också. Kändes en aning skumt när J snoffsade till sig för att gå på bankett och jag slängde på mig skidkläderna... Blev rätt sugen på partaj! :) Får kanske nöja mig med några artiklar innan J dräller in någon gång i natt! haha, livet är fasen inte alltid rättvist!
__________________________________________
Ooh, she's a little runaway


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback