Lite mör

Känner mig rätt nöjd efter över en timmes skidåkning imorse följt av första träningspasset på snart 5 år! Tänkte egentligen inte åka skidor så länge men jag och Chia råkade åka lite vilse... förvirrade oss iväg på ett skoterspår istället för att följa häst-spåret som vi började på. Mötte en häst längst vägen oxå och Chia skötte sig exemplariskt! Saktade av när jag hojtade, stannade och kom till sidan av vägen till mig och väntade så stilla och tyst tills hästen kört förbi! Toppen! =) Blev kanske aningens långt för Chia men hon var så duktig. Gick över i trav när hon var lite trött för att sedan efter ett tag hugga i igen. Är så stolt över sötrumpan!

Efter skidåkningen blev det träning med Lotta på IKSU! Var verkligen galet längesen jag besökte gymmet. Så underbart kul men nu är jag rätt mör i kroppen! Blir nog en lugn kväll! =) Avrundade tränandet med fika på Lövstigen och genomgång av fitness-tidningarna. Vi hittade en hel del övningar så nu är det bara att köra! DO IT!! =)
_____________________________
Thinking of you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback