Onsdag

Klev upp galet tidigt idag för att hinna tvätta innan jobbet. Körde två tvättar, tog en härlig lite längre promis under tiden och stökade undan julen innan det var dags att bege sig mot dagis och jobbet. Latade mig lite med att ta bilen idag..illa! blir ju det imorgon oxå för att hinna med allt innan flyget går men när jag är tillbaka från Oslo blir det cykeln igen! :)

Längtar redan tills denna dag är till sin ända! Det kommer vara en minst sagt intensiv dag. Snart dags för möte fram till 12, lunch med E och därefter presentation på kvantitativ metod kursen 13-15, sen möte igen. Måste hinna få tid till att berätta och surra igenom vissa grejer idag också. Kan bli jobbigt och kanske till och med otrevligt men då får det bli det. Jag vet att jag gör helt och hållet rätt med tanke på rådande situation!
_____________________________________
Erfarenhet är inte vad som händer dig, det är vad du gör med det som händer dig

Uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback