Äntligen är lilla prinsen här

Så har min handledare äntligen fått sin lilla son! Ännu en USBE-kören bebis är född. Han såg sannerligen ut som en liten prins! Stor grattis till familjen och välkommen lilla prinsen! Ser fram emot att träffa den lilla krabaten!

Känner mig trött i både kropp och själ just nu. Det har hänt en hel del sista tiden som gjort att jag fått perspektiv på saker och ting. What does not kill you makes you stronger! Har sagt det en gång förr och säger det igen.. Jag är numera oerhört stark! Ännu starkare tack vare mina underbara vänner!

Bara 54 dagar kvar nu... dags att börja hårdträna! Måste nog bli lite åkning i helgen! :)

______________________________________________
Meet tomorrow today just to get ahead
Jump the gun on the run, I'm the only one
Who thinks that I'm fallin' behind

There is not enough of me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback