Stenen har lättat!

Känns som att en sten lättat från mitt hjärta! Så grymt skönt! Nu känns allt verkligen galet mycket bättre och roligare! Bugar och bockar för all hjälp! Helt klart ovärderligt!!

...........

 
Helgen har varit riktigt härlig. Fantastiskt väder! Drog dock en rejäl vurpa lördag förmiddag på skidorna. In en nerförsbacke blev det helt plötsligt tvärnit på skidorna och Elin flög på näsan. Blödde som en stucken gris från näsan och slog mig rejält i kroppen (vilket jag i och för sig inte märkte då). Följde upp skidturen med besök på IkSU och en långpromis med Lotta, Mia och hundarna ute i skravelsjö. KVällen bjöd på underbart god middag hos C med skumpa, vin, öl, amarula och härliga människor! 

Mycket seg start på söndagen. Kroppen var helt trasig, blåslagen och utpunpad efter lördagens fall och aktiviteter. Tog mig ändå ut till Skravelsjö för att fiska med Tea bort från flyttstöket och med ut på en promenad. Hittade en riktigt mysig skoterled som vi plumsade på i!

Kunde knappt ta mig upp ur sängen igår heller. Blev ändå en promis med Lotta, Mia och hundarna. Härligt! Känner mig fortfarande lite trasig i kroppen men genomförde ändå ett bra pass med PT Ekman på gymmet! Känns oerhört peppande efter kroppsanalysen jag va på igår. Ändå förvånande att ha så bra värden trots att jag inte tränat på 5!år. Tänk bara hur vältränad jag då kommer vara till sommaren när jag tränat! ;)

Skickade igår in mitt första abstract till en konferens som skall vara i Portugal till sommaren. Håll tummarna för att jag kommer med!!!
__________________________________
Just do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback