Tisdag men ändå fredag! =)

Dag 2 och ännu en produktiv dag so far. Artikeln börjar verkligen arta sig (om jag får säga det själv haha)! Har upptäckt lite saker som jag ändrat så nu hoppas jag handledarna håller med mig! Dörrarna i korridoren är stängda, det ekar och knappt en student syns till i tornet.. Börjar känna mig en aning ensam på jobbet nu på eftermiddagen! Ganska härligt att mjukstarta så här med två dagars arbete och sedan en dag hemma. (lär iof bli lite arbete då oxå men ändå)

Efter jobbet blir det promenad följt av träning på IKSU med Lotta! Håller tummarna att de andra hundägarna hämtar sina hundar tidigare så vi slipper vänta till 18! =) Träningsvärken i biceps, triceps och mage är om något värre idag men jag är ändå galet peppad på dagens träning! =) Har även bokat in en tid för kroppsanalys som Lotta lurat in mig på. Kan tänka mig resultatet redan nu. Muskelmassa= 0% hahaha. Ska ändå bli rätt roligt att se och sedan kunna jämföra när vi kört några månader. Ruskigt peppande! =)

Nej, back to work.. sista rycket! =)
_______________________________________________________________________________________
Alla betraktar en idé som begriplig om den har samma grad av förvirring som deras egen - Marcel Proust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback