Vindelälvsdraget??

Har haft en ruskigt härlig ledig dag i det vackra vädret! Har i och för sig varit lite kallt men jag kan inte låta bli att tycka det är härligt när solen lyser och det biter lite i kinderna. Började dagen med promis tillsammans med Tove. Började lägga upp lite planer för agility-träningen! Känner mig galet peppad! =)


Inga dåliga ögonfransar =)


Chia spanar efter djur i skogen!


Tove

Efter promisen blev det en skidtur med Chia. Vi tog det lite lugnare idag eftersom det var så kallt men det är ju så härligt att se hur kul hon tycker att det är! Tänk att jag har börjat gilla längdskidor. Galet! =)

Jag och Lotta har även hunnit med en föreläsning om hundmassage och hundträning som hölls av Umeå Draghundsklubb. Riktigt peppande! Träffade en kvinna som ville att jag och Chia ska vara med i ett lag i Vindelälvsdraget v10. hahahaha.. får se vad som händer! Kanske blir det tävling! =)

____________________________________
Don´t be someone who they forget! =)

Kommentarer
Postat av: Erik

Faan vad söt du är människa! Måste ha varit kallt ute! :) x

2010-01-07 @ 16:46:04
Postat av: Elin

hahaha tack så mycket! Vad snäll du är!



jo lite kallt var det, men ruskigt härligt ändå! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback