Härliga helg!

Ännu en helt underbar helg börjar lida mot sitt slut. Dagisfesten blev ruskigt bra! Alltid lika kul med de brudarna! Café Göteborg va väl si så där men träffade iaf människor som var riktigt kul att se igen! :)

På väg in till Café Göteborg

Lördagen bestod av mys vid Nydalasjön, bus i hagaparken och därefter Wheels. Fick från lite oväntat håll reda på mer saker som jag så här i efterhand inte är förvånad över. Fy fasen vad jag är glad över att vara den jag är, där jag är i dag! Förstår inte riktigt vad jag tänkte med då, men tur jag insåg det till slut! :) När de övriga i bilen skulle käka hann jag in på Rex en sväng och träffade även denna kväll underbara människor! :)


BUS! :)



Vit-Malin och Brun-Elin hihihih ;)



Snyggingar!


Nu har jag precis kommit hem från ett pass på IKSU följt av en löptur med Chia. Trots en hård två-dagars helg fick jag ändå släpa Chia sista biten på löpturen... hahaha stackars tösen! Väl hemma pustade hon först ståendes i hallen i 5min, drack en hel skål med vatten varpå hon lade sig på mattan och pustade 10min till för att sedan däcka. Tur hennes andetag syns annars hade jag börjat fundera på om hon dött hahahaha! Sötrumpan! :)


Så trött blir en liten hund tydligen efter en löptur med matte! :)
______________________________
Girls just wanna have fun! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback