Rätt ensamt....

.. på kontoret en dag som denna! Tur att jag har Chia som sällskap! :) Har varit lite loj den senaste tiden men nu jäklar blir det ändring på det. Bara att piska klart undervisningsmaterialet sen kan jag ju ta semester! Längtar galet mycket till stugan och det tror jag Chia gör också! :)


Chia myser i stugan på semestern förra året!

Måste säga att jag verkligen gillar nya funktionen på spotify. Så härligt att komma åt sina vänners spellistor, speciellt eftersom jag aldrig orkar göra egna! :) Idag rullar iallafall bara en massa upptaggande låtar... glädje, inspiration och fighting-spirit låtar! Lovely!
________________________________
You're a good soldier
Choosing your battles
Pick yourself up
And dust yourself off
And back in the saddle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback