All denna negativitet...

Blir galen av all denna negativitet som finns. Mitt ack så strålande måndags humör fick sig en törn för ett litet tag sen. Förstår verkligen inte varför människor skall vara så oerhört negativa till precis allting! Spelar ingen roll hur mycket jag försöker knussla, vrida och vända, böja och bända för att få ihop det så att alla blir nöjda… får ändå bara negativitet tillbaka! Varför har vissa så svårt att se det roliga i saker och ting? Ibland handlar det inte heller om sitt eget bästa och vad jag, jag. jag själv som individ vill utan vad som är bäst för någon/några andra. Att sedan ha en taskig attityd gentemot någon som försöker få ihop allt till det bästa känns oerhört onödigt och tråkigt!

Nej, nu ska jag försöka kicka tillbaka min glada och positiva måndags känsla! Fick pris för stegtävlingen idag.. presentkort på Bokia. Några tips på vad jag bör införskaffa?

Bara 9 dagar till Portugal följt av midsommars firande!!! Whiii!

____________________________________________
I need to be bold, need to jump in the cold water


Kommentarer
Postat av: Ally

Förstår precis vad du menar. Lets go to vegas baby!

2010-06-29 @ 10:40:41
Postat av: Elin

hehehe ja det är ju nästan så att vi borde göra det... haha.. Du och jag mot världen baby!! Kommer bli alldeles lysande allting! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback